Materialele care apar pe acest blog aparţin autorului şi nu se pot reproduce fără acordul acestuia. Toate textele expuse pe acest site sunt protejate, potrivit Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe. Proprietarul acestui blog îşi rezervă dreptul de a acţiona în instanţă orice abatere.

sâmbătă, 27 februarie 2010

Inceput...

   Aici puteti afla mai multe despre mine...Veti gasi o parte din creatiile mele,iar pentru detalii despre cum puteti sa-mi cumparati cartea(intitulata "Spinii Dragostei"),lasati un comentariu...
   Sunt convinsa ca 90% dintre voi va veti regasi in cel putin o compunere de-a mea!






2 comentarii:

  1. As dori si eu sa cumpar cartea. Sunt foarte curioasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Trimite-mi un e-mail la doryanna_324@yahoo.com si vorbim mai detaliat.

    RăspundețiȘtergere