Materialele care apar pe acest blog aparţin autorului şi nu se pot reproduce fără acordul acestuia. Toate textele expuse pe acest site sunt protejate, potrivit Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe. Proprietarul acestui blog îşi rezervă dreptul de a acţiona în instanţă orice abatere.

sâmbătă, 27 februarie 2010

Multumire...




   Ce reverie traiesc alaturi de persoana ce m-a invatat sa iubesc din nou,ce mi-a fost alaturi chiar daca am trecut prin momente grele,chiar daca nu puteam decat sa plang,sa ma inec in lacrimi,chiar daca initial simteam ca nu puteam cunoaste din nou sentimentul de iubire,sentimentul ce te schimba,ce te face sa crezi ca perfectiunea exista si e formata din tine si cel de langa tine,alaturi de tine...iti multumesc ca ai stiut sa-mi apreciezi si defectele,ca ai stiut ca inima mea nu era total distrusa,ca un coltisor din ea era neatins,era pur...ca ai stiut cum sa-mi demonstrezi ca totul se poate uita daca ai vointa si ajutor...te iubesc,pentru ca mi-ai dat putere sa merg mai departe,pentru ca tu ai fost singurul ce mi-a spus in fiecare clipa ca sunt speciala,singurul ce mi-a zis sa nu renunt la o iubire nici dupa ce mi s-au inchis toate portitele...avand incredere ca cineva imi va deschide geamul!Te admir,pentru ca doar tu existi pentru mine,pentru ca inima mea e la tine si ai stiut mereu sa-i porti de grija...te iubesc!

Un comentariu: