Materialele care apar pe acest blog aparţin autorului şi nu se pot reproduce fără acordul acestuia. Toate textele expuse pe acest site sunt protejate, potrivit Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe. Proprietarul acestui blog îşi rezervă dreptul de a acţiona în instanţă orice abatere.

marți, 13 aprilie 2010

Viata...




   Eu:De ce toata fericirea se rezuma la bani?

Viata:Pentru ca banii pot exista fara fericire,insa fericirea fara bani nu.

   Eu:De ce nu primeste fiecare persoana ceea ce i se cuvine?

Viata:Pentru ca sunt nedreapta si fac diferente intre persoane?


   Eu:De ce ne ajuti atunci cand nu avem nevoie si ne lasi singuri cand iti simtim lipsa?

Viata:Sa puteti invata din greseli,sa apreciati ceea ce aveti si sa puneti pe ultimul loc ceea ce nu aveti!

   Eu:Noi oamenii vedem in primul rand partea goala a paharului si prea tarziu cea plina,pentru ca nimeni nu risca sa ne ridice.

Viata:Poate ca nu cereti ajutor....sau poate ca nu va ajuta nimeni,caci nici voi nu le-ati oferit umarul pentru a se sprijini.

   Eu:Dar de ce oamenii se gandesc mereu la ceea ce ar dori sa primeasca si abia apoi sau niciodata la ceea ce ar trebui sa ofere?

Viata:Asa e omul!Tu ai putea ajuta pe cineva care ti-a intors spatele cand aveai mai mare nevoie?

   Eu:Poate ca da...Poate ca atunci ar realiza ce inseamna dragostea...cum e cand oferi ajutor fara sa ceri nimic in schimb...si poate va deschide ochii si totul se va lumina.

Viata:De ce incerci sa disimulezi?De ce vrei sa vezi doar aparenta?Oare de teama a ceea ce ai putea vedea in esenta?


   Eu:Nu stiu...dar nu-mi place sa fiu dezamagita.

Viata:Incearca sa te obisnuiesti cu aceste lucruri,pentru ca esti abia la varsta adolescentei si mai tarziu vei fi dezamagita,daca nu vrei sa deschizi ochii si sa fii puternica.

   Eu:Voi incerca...dar si de aceasta data am nevoie de cineva care sa fie acolo unde trebuie.

Viata:Acum doar ceri,dar indatoririle tale unde sunt?

   Eu:Cand cineva imi va cere ajutorul il voi oferi.

Viata:Ai grija,pentru ca vei avea multe surprize...!

   Eu:La ce te referi?

... ... ...

   Si inca o intrebare fara raspuns...sunt atatea lucruri pe care am vrea sa le stim,dar nu le vom afla niciodata,pentru ca ne cufundam in aparenta,de teama esentialului!

2 comentarii:

  1. o vorba mare:
    "Banii nu aduc fericirea...O cumpara gata facuta!":))place:X:X

    RăspundețiȘtergere
  2. de ams tii toate raspusnsurile la intrebarile astea.. :)

    ..ce bine ar fi :)

    de asta se numeste viata.. sa ofere lucruri imprevizibile .

    ce ar fi daca am stii de la inceput cum vom trai sau ce fel de oameni o sa fim ?

    RăspundețiȘtergere